13 października 2014

Moje typy - Zara Kids Collection Autumn 2014 - Mala dziewczynka


Pojawiła się!!! Oczekiwana przez wielu, w tym i przeze mnie, nowa kolekcja dziecięca w Zarze. Emocje, ciekawość, elektryzujące nowości, trendy, lookbook i wyczekiwane New In. Przejrzałam ją wzdłuż i wszerz, kilka razy, dokładnie i z zainteresowaniem. Jest doskonała i jedna z lepszych jakie oferują sieciówki. Bardzo lubię w niej niezobowiązujące wzory i luźne kroje. Jest też przygotowana w taki sposób, żeby bez większego trudu przygotować z nich ciekawe i różnorodne stylizacje.
 


Dokonanie trafnych wyborów jest najtrudniejsze i bardzo się staram kupować to co rzeczywiście potrzebujemy. Nie jest łatwo...a kupić wszystkiego się nie da. Starałam się wybrać dla Was to co najciekawsze.

Koniec gadania!
Czas na oglądanie :)

KURTKI I PŁASZCZE

Pierwsza propozycja odpowiada mi najbardziej ze względu na kolor, długość i wypełnienie (50% pióra, 50% puch z białej kaczki). Zimy w naszym klimacie potrafią być bardzo mroźne i dlatego szukałam kurtki długiej i ciepłej - to mój Must Have i nie wiem czy znajdę coś lepszego!













BLUZY






 


 SUKIENKI
 
Ta sukienka nam się marzy, mam nadzieję, że jeszcze ją dostaniemy :)




Sukienki, swetry, bluzy...wszystko co z długim rękawem, najlepiej do kolan i z ciepłej dzianiny docenią mamy, a babcie pochwalą wyborów ;) No bo ciepło w pupę musi być!!!


   
T-SHIRTY






SPODNIE


Te spodenki możecie zobaczyć w stylizacji TU






  
SWETRY








Sporo tego wyszło, ale wierzcie mi, kolekcja jest naprawdę obszerna!!!
Całą możecie zobaczyć TU







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zobacz także