4 listopada 2014

Jeden dzien


Zapytam Was z prawdziwą ciekawością: jaki dzień wspominacie najczęściej? I nie chodzi mi tutaj koniecznie o dzień najmilszy, najpiękniejszy czy idealny, ale o wyjątkowy, przełomowy lub po prostu ważny. Każdy ma taki jeden dzień. Swój, jedyny, intymny we wspomnieniach i subiektywny w odbiorze. W tym miejscu pokuszę się o mały ranking, który w przypadkowej kolejności przedstawia 10 ważnych dni z życia i tylko od tego jakim jesteście człowiekiem zależy kolejność, która pasuje konkretnie do Was. Na jej hierarchię największy wpływ ma z pewnością, to jak doświadczyło Was życie i czego zdołaliśmy zasmakować lub czego los Wam oszczędził.

Ten Jeden dzień - ranking 10 dni z życia
  1. Narodziny dziecka
  2. Ślub
  3. Zaręczyny
  4. Pierwszy dzień w pracy
  5. Wypadek
  6. Śmierć bliskiej osoby
  7. Pierwsze spotkanie z Nim
  8. Diagnoza
  9. Wiadomość o ciąży
  10. Awans





Dużo tych dni, a zarazem tak niewiele. Tak niewiele dni, a ile wspomnień. Tyle wspomnień a życia mała garść. Nie wiem od czego zacząć, od którego dnia...chwilo trwaj...mój jeden dzień. Ten przełomowy, prawdziwy, wzruszający, będący zapowiedzią nowego życia, spełnieniem marzeń. Pełen radości, strachu i ciekawości w jednym. Dzień, w którym dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Dlaczego zapytacie. Bo to było jak news mojego życia. Wszystko potrafiłam zawsze zaplanować, kontrolować i przygotować do perfekcji. A w tym jednym przypadku los zaśmiał się z moich planów i kazał mi czekać dłużej niż zaplanowałam. I może dlatego, że był on tak bardzo wyczekiwany, przebił wszystkie dni, które dane mi było wcześniej przeżyć. I chociaż miałam naprawdę zaskakujące i cudowne zaręczyny i kilka mocnych dni z powyższego rankingu, to jednak nie były one tak naładowane emocjami jak ten. Wspaniałe uczucie...zwiastun tego co miało wydarzyć się za 9 miesięcy i tylko przedsmak tego czego można doświadczyć zostając mamą. 

Polecam.
A.




Anusia
Kurtka - Tu
Tunika - Dekopaka w Szafie
Rajstopy - Next
Kolanówki - Collegien (TU)
Czapka/szalik - Mayoral
Buty - Emel (TU)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zobacz także