30 kwietnia 2014

Anusiowo mi - Poznajmy się


Anusiowo mi, to nasze życie, marzenia i kolorowa codzienność.

Sam blog powstał w lutym 2012 roku, tuż przed najważniejszym wydarzeniem w moim życiu. Miesiąc później dowiedziałam się, że nasza rodzinka się powiększy. Możecie mi wierzyć, że w oka mgnieniu w salonie stała już choinka, lampki migotały w oknie, a śnieg otulał wszystkie drzewa w okolicy. Grudzień 2012 - łza się w oku kręci jak wspominam chwile kiedy po raz pierwszy zobaczyłam Anusię. Jedyną, wyczekiwaną, najsłodszą, moją maleńką córeczkę.


Anusiwo, czyli Ania i jej mama fot. Kamila Gil

Świat się zmienił na lepsze? Chyba nie, na pewno nie. To my mamy się zmieniamy, zaczynamy postrzegać świat inaczej - zmieniamy perspektywę. Nie będę idealizować macierzyństwa, a tym bardziej jego początków, bo czasu jest mało, snu jeszcze mniej, łzy i owszem, zmęczenie permanentne, ale radość ogromna. Jeśli rozumiesz co mam na myśli, to jest duża szansa, że też jesteś mamą. Tym sposobem tematy, które zaprzątały moje życie na początku powstania bloga zdecydowanie są nieaktualne. Nadal interesujące, ale cała moja uwaga kierowana jest na małą istotkę, która jest mi inspiracją. Wygląda na to, że z designu przerzucamy się na Babydesign - jest w ogóle takie pojęcie??:) 

Będziemy opowiadać, testować, wybierać, marzyć, odradzać, planować, realizować, kupować, sprzedawać, polecać i nie tylko. Będzie po prostu o nas :)

Pozdrawiamy :)
A&A




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zobacz także